Page 47 - kaposvar2024
P. 47
Kaposvár kiemelkedő cégeinek bemutatása
A jót könnyű megszokni It is easy to get used to good things
Van olyan bolt, ahova azért járunk, mert muszáj. És van olyan, ahova There are shops we go to because we have to. And there are other
azért, mert szeretünk oda járni. A Marázplast az utóbbiak közé tartozik. shops we visit because we enjoy going there. Marázplast belongs to
Aki a háztartásába keres valamit (legyen szó sütésről-főzésről, kony- the latter one. The customers looking for anything for their household
hai kisgépekről, tárolódobozokról, virágcserepekről, balkonládákról, (for baking and cooking, small kitchen appliances, storage boxes,
tisztítószerről, egyszer használatos party termékekről, vagy éppen flower pots, balcony boxes, cleaning products, disposable party prod-
játékokról), innen nem üres kézzel fog távozni. Kaposvár kedvenc áru- ucts or even toys) will not leave the shop empty-handed. Shopping in
házában a vásárlás nem nyűg, hanem élvezet. Az első dolog, ami az új Kaposvár’s favourite department store is not a chore, but a pleasure.
vevőket szinte azonnal megfogja, az áruház atmoszférája. Egyszerűen The first thing that catches the new customers - almost immediately
jó itt lenni. A második meglepetést a választék okozza. Mindennapos - is the shop’s atmosphere. It just feels great to be here. The second
élmény a „Nem hiszem el, hogy ezt is lehet kapni!”. És tényleg. Amit surprise is the range of products. „I can’t believe I can buy this here!”
a cég beszerzési osztálya művel, az inkább varázslat, mint művészet. is an everyday experience.
Végül jön a harmadik döbbenet: a munkatársak hozzáállása. A felké- And it is real. The work the company’s purchasing department is doing
szültségnek, a segítőkészségnek és a kedvességnek ez a szintje egyre is more magic than art. Finally comes the third surprise: the attitude of
inkább a kivételt jelenti a kiskereskedelemben. Pedig ennek kéne a the staff. Their level of expertise, helpfulness and kindness is increas-
normának lennie. Ráadásul ez pont nem pénz kérdése. Nem csoda, ingly becoming an exception in the retail trade. But this should be the
hogy olyan sok a pozitív visszajelzés. Mint ahogy az sem ritka, hogy norm. Besides, it is not just a question of money. No wonder there is
egy-egy hálás vevő valamilyen finomsággal lepi meg a kollégákat. A so much positive feedback. Just as it is not uncommon for a grateful
habot a tortára az árak helyezik fel. A Marázplast mindig is híres volt customer to surprise our colleagues with some delicacy. The icing on
arról, hogy ide jönni nemcsak élmény - meg is éri. Mit mondhatnánk the cake is the prices. Marázplast has always been famous for the fact
még? Aki egyszer betéved és értékeli ezeket a dolgokat, abból vissza- that coming here is not only an experience – it is also worth it. What
térő vásárló lesz. Mert ami jó, azt könnyű megszokni. more can I say? Anyone who walks in and appreciates these things will
become a loyal customer. Because it is easy to get used to good things.
7400 Kaposvár, Füredi út 101.
+36-20/520-2982 • webaruhaz@marazplast.hu www.marazplast.hu
45