Page 47 - kaposvar2024
P. 47

Kaposvár kiemelkedő cégeinek bemutatása







































                       A jót könnyű megszokni                    It is easy to get used to good things

                       Van olyan bolt, ahova azért járunk, mert muszáj. És van olyan, ahova   There are shops we go to because we have to. And there are other
                       azért, mert szeretünk oda járni. A Marázplast az utóbbiak közé tartozik.   shops we visit because we enjoy going there. Marázplast belongs to
                       Aki a háztartásába keres valamit (legyen szó sütésről-főzésről, kony-  the latter one. The customers looking for anything for their household
                       hai kisgépekről, tárolódobozokról, virágcserepekről, balkonládákról,   (for baking and cooking, small kitchen appliances, storage boxes,

                       tisztítószerről, egyszer használatos party termékekről, vagy éppen   flower pots, balcony boxes, cleaning products, disposable party prod-
                       játékokról), innen nem üres kézzel fog távozni. Kaposvár kedvenc áru-  ucts or even toys) will not leave the shop empty-handed. Shopping in
                       házában a vásárlás nem nyűg, hanem élvezet. Az első dolog, ami az új   Kaposvár’s favourite department store is not a chore, but a pleasure.

                       vevőket szinte azonnal megfogja, az áruház atmoszférája. Egyszerűen   The first thing that catches the new customers - almost immediately
                       jó itt lenni. A második meglepetést a választék okozza. Mindennapos   - is the shop’s atmosphere. It just feels great to be here. The second
                       élmény a „Nem hiszem el, hogy ezt is lehet kapni!”. És tényleg. Amit   surprise is the range of products. „I can’t believe I can buy this here!”
                       a cég beszerzési osztálya művel, az inkább varázslat, mint művészet.   is an everyday experience.
                       Végül jön a harmadik döbbenet: a munkatársak hozzáállása. A felké-  And it is real. The work the company’s purchasing department is doing
                       szültségnek, a segítőkészségnek és a kedvességnek ez a szintje egyre   is more magic than art. Finally comes the third surprise: the attitude of
                       inkább a kivételt jelenti a kiskereskedelemben. Pedig ennek kéne a   the staff. Their level of expertise, helpfulness and kindness is increas-

                       normának lennie. Ráadásul ez pont nem pénz kérdése. Nem csoda,   ingly becoming an exception in the retail trade. But this should be the
                       hogy olyan sok a pozitív visszajelzés. Mint ahogy az sem ritka, hogy   norm. Besides, it is not just a question of money. No wonder there is

                       egy-egy hálás vevő valamilyen finomsággal lepi meg a kollégákat. A   so much positive feedback. Just as it is not uncommon for a grateful
                       habot a tortára az árak helyezik fel. A Marázplast mindig is híres volt   customer to surprise our colleagues with some delicacy. The icing on
                       arról, hogy ide jönni nemcsak élmény - meg is éri. Mit mondhatnánk   the cake is the prices. Marázplast has always been famous for the fact
                       még? Aki egyszer betéved és értékeli ezeket a dolgokat, abból vissza-  that coming here is not only an experience – it is also worth it. What
                       térő vásárló lesz. Mert ami jó, azt könnyű megszokni.  more can I say? Anyone who walks in and appreciates these things will
                                                              become a loyal customer. Because it is easy to get used to good things.
                       7400 Kaposvár, Füredi út 101.
                       +36-20/520-2982 • webaruhaz@marazplast.hu                    www.marazplast.hu


                                                                                                   45
   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52